Ervaring Wmo-cliënten verbeterd

Elk jaar vraagt de gemeente mensen die gebruikmaken van een individuele Wmo-voorziening hoe ze die ondersteuning ervaren. De resultaten over 2018 laten op alle onderdelen verbetering zien. Daar zijn we natuurlijk heel blij mee!

 

Er is tevredenheid over de toegang tot de Wmo én over de kwaliteit van de voorzieningen. Daarnaast geven de Wmo-cliënten uit de steekproef aan dat ze door de ondersteuning een betere kwaliteit van leven ervaren. De verbeterpunten die we eerder hebben ingezet lijken hun vruchten af te werpen en blijven we dan ook inzetten. De termijn van afhandeling van een melding of aanvraag blijft voor de gemeente een continu punt van aandacht.

 

Dorpsondersteuner

Hebt u een opmerking op de vragenlijst geplaatst en uw contactgegevens ingevuld? Dan nemen wij contact met u op. Als u een vraag hebt of onvoldoende ondersteuning ervaart dan kunt u terecht bij uw dorpsondersteuner. Kijk op de website van de gemeente bij Hulp & ondersteuning – Aanspreekpunt in de buurt.